niedziela, 8 marca 2015

Pudełeczko na obrączki i ... reaktywacja

Jak zwykle ciężko zacząć posta po tak długiej nieobecności...
Do reaktywacji zbierałam się od początku roku (swoją drogą moje postanowienie noworoczne)
No cóż...trochę mi zeszło i obiecuję przede wszystkim sobie nie robić tak długich przerw :)

Zaleję Was teraz całą masą zdjęć, bo zaległości mam sporo:)
 Dzisiaj projekt pudełeczka na obrączki w delikatnej biało - błękitnej pastelowej kolorystyce 
wykonane na specjalne zamówienie Pani Agnieszki:) 
Wnętrze pudełeczka wymalowane na biało, obłożone białą koronką, data ślubu, inicjały i narożniki...
Całość w 100% jest pomysłem Pani Agnieszki, która od początku kierowała moją ręką, co sprawiło mi mnóstwo frajdy i przyjemności:) Uwielbiam klientki, które od początku do końca wiedzą, czego chcą - a ja mogę pomóc w realizacji marzeń:) 
Pozdrawiam Panią Agnieszkę i mam nadzieję, 
że pudełeczko będzie wspaniałym dopełnieniem tego najważniejszego dnia.





Pozdrawiam i ...
do szybkiego zobaczenia:)

4 komentarze:

  1. Śliczne te Twoje pudełka na obrączki. A swoją drogą fajnie, ze do nas wróciłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne pudełeczko :) Dobrze, że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne...cieszę się ze wróciłaś!!!

    OdpowiedzUsuń