niedziela, 8 czerwca 2014

Wyprawka dla Amelii

Dawno mnie tu nie było...ostatni post 30 marca...ładnie...
A wszystko to przez kompletny brak czasu...sezon ślubny w pełni, więc utknęłam w zaproszeniach ślubnych:)
Nie mniej jednak od czasu do czasu staram się robić inne rzeczy, nie wszystkie jednak zdążą załapać się na zdjęcie... Wyprawkę dla Amelii udało mi się na szczęście sfotografować przed wysyłką:) Zdjęcia nie są najlepszej jakości, ale robione były w ekspresowym tempie...


Kiedyś podobną wyprawkę miałam przyjemność wykonać dla Filipkao tu:)

Całość zapakowana była w ogrooooomne pudło:
A w środku:
Exploding box

 Prawda, że Amelka jest cuuudowna?:)



kartka + pudełeczko


 Mała Księżniczka:)



Metryczka







...i album na zdjęcia:





Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie:)

12 komentarzy:

  1. Prześliczna wyprawka, jestem zachwycona. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. ech...wypasiona ta wyprawka:) w sobotę są warsztaty w Rzeszowie z Dorotą Mk:) może przyjdziesz?

    OdpowiedzUsuń
  3. o rany, zestaw jak marzenie, dosłownie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Każda rzecz z osobna jest piękna a razem tworzą niesamowity komplet! Wspaniała pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczności :) a najlepsze to gigantyczne pudło ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW!!. Piękna wszystko. Zostanę częstym gościem u Ciebie bo bardzo mi się tu podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nadal wykonuje Pani takie projekty ? Chcialabym zapyta ile taka przyjemnosc ;)

    OdpowiedzUsuń