czwartek, 10 stycznia 2013

Ogłaszam CANDY!!!

Witam Was wszystkich bardzo serdecznie;)

Ostatnio w moim życiu nastąpiło wiele zmian... bardzo pozytywnych... Rok 2012 był przełomowym momentem mojego życia... Stałam się szczęśliwą posiadaczką męża;), otworzyłam swój własny, wymarzony sklep, w końcu założyłam bloga, gdzie realizuję się i spełniam swoje marzenia;) Powodów jest znacznie wiele, tak więc jest okazja, aby zorganizować moje pierwsze CANDY.
Oto kilka zasad:
1. Zostaw komentarz pod tym postem z chęcią udziału w zabawie.
2. Będzie mi bardzo miło, jeśli dołączysz do obserwatorów mojego bloga, ale nie jest to warunek konieczny,
3. Podlinkuj banerek o moim Candy na swoim blogu w bocznym pasku.
4. Zabawa trwa od dzisiaj, przez miesiąc - czyli do 10 lutego 2013r.
5. Jedna osoba, która zostanie wylosowana - dostanie paczuszkę słodkości ze zdjęcia.
6. Jeżeli liczba obserwatorów mojego bloga przekroczy 100, wylosuję kolejne 2 osoby, które dostaną nagrody niespodzianki;)


W skład cukierasków ze zdjęcia wchodzą:

Kilkanaście metrów tasiemek satynowych i szyfonowych 25mm i 12mm
Dziurkacz narożnikowy
Kilkanaście sztuk papierowych i piankowych kwiatuszków


Scrapki - kwiatuszki z dziurkaczy



Całe mnóstwo wycinanek z wykrojników;)





Oraz...25 sztuk papierów do scrapbookingu o wymiarach 15x15



ZAPRASZAM WSZYSTKICH BARDZO SERDECZNIE;)

217 komentarzy:

  1. jestem pierwsza,obserwatorem takze jestem,zapisuje sie na to piękne candy

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi hi to zostałam obserwatorem nr 5 :D na pewno ustawi się niedługo za mną dłuuuugi sznurek chętnych na te wspaniałe słodkości;)
    Pozdrawiam.. Kinia
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne słodkości!!! dopisuję się i chetnie pooglądam co tu jeszcze będzie się działo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne słodkości. Można tą ilością obdzielić minimum 2 osoby :-))) Zapisuję się chętnie - ewinkawkrainiepapieru.blogspot.com . Zapraszam na moje parapetówkowe candy :-))) I życzę wszelkiej pomyślności w 2013 roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trudno przejść obojętnie wobec takich słodkości :) Obserwować będę z przyjemnością, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne candy przygotowałaś, z chęcią wezmę w nim udział :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dołączyłam do obserwatorów i zapisuję sie na te słodkości
    http://onka15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne rzeczy, więc również się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja staję w kolejce po piękne słodkości...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ustawiam się z wieeeelką ochotą po te wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O mamusi !! Ale słodkości :) Kolejny Łasuch ustawia się w kolejce :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się i w ramach rewanżu zapraszam na moje candy http://modelina-to-moje-zycie.blogspot.com/2012/12/moje-pierwsze-candy.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapisuje sie na to wspaniałe candy i zapraszam do siebie.
    http://dosiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. To ja też dołączam
    http://nowelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Niech Twoja dobra passa trwa! Z radością w kolejeczce się ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  16. No i przespałam chyba, bo ani nie pisze 13 komentarza, ani nie jestem 13 obserwatorem, a 13 stycznia dopiero jutro :P no i nie bawię się scrapem, ale co mi szkodzi spróbować :)
    pozdrawiam i zapisuję się na candy

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałości! Chętnie się przyłączę jako nowy obserwator:)
    pozdrawiam,
    Ola
    warsztatura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. jakie cudowne candy :) zgłaszam się! zamieszczam banerek w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy" i ściskam kciuki :) pozdrawiam
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. ojoj ale wspaniałości! i ja spróbuję swego szczęścia :)
    pozdrawiam i zapraszam: http://juliettqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Śuper Candy. Zapisuję się z wielką przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Same wspaniałe rzeczy, więc i my się zapisujemy do zabawy :)
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje pierwsze candy:) Może mi się uda?
    Zapraszam do mnie ewakartasinska.blogspot.com
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Moje też pierwsze candy,
    jestem początkującą scraperką i takie cudeńka... och marzę ...
    ps. linkuję i obserwuję :)
    powodzenia życzę, Monika

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem tutaj po raz pierwszy i cieszę się , że tu trafiłam :)
    Miło ,że rok mijający zapisał się u Ciebie jako szczęśliwy. Dla mnie też w sumie był całkiem niezły i oby taki był ten Nowy 2013 :) Tak ,że życzę Ci SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU !!!! Na candy zapisuję się z przyjemnością ,dodaję do obserwowanych i czekam z niecierpliwością na losowanie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapisuje się:)
    Obserwuje, bannerek zalinkowany:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Chętnie dołączę do kolejki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. O jeju *o*
    Jakie cudne *o*
    Zglaszam się. Banner na ciastoo-rysuje.blogspot.com
    Obserwuję c:

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też chętnie się ustawiam. Zaczynam obserwować. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Muszę się zgłosić po te cudeńka. Ominąć tego postu się po postu nie da!!!

    www.rekomastworzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję i na candy się dopisuję.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. I jak to przez przypadek można trafić na znajomą twarzyczkę:) Bardzo miło mi się robiło dziś(hmm, a właściwie to wczoraj) zakupy w Twoim sklepiku;) Oczywiście staję w kolejce po cukierasy:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakie cudne Candy - oczywiście dołączam do zabawy i do obserwatorów:) Te kwiatuszki, scrapki, papiery to wszystko to o czym marzę, a marzenia podobno się spełniają :) Zobaczymy:) Pozdrawiam cieplutko:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. I ja bardzo chętnie zapisuje się na CANDY! Wspaniałe słodkości przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudne słodkości! Szybciutko staję w kolejce i pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  36. staję i ja w kolejce.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie : http://adziamar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się i ja:)
    Zapraszam do mnie http://rozanyzakatek90.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam !marzą mi się takie słodkości, oczywiście cichutko ustawiam się w kolejeczce a jakże :))) może choć raz mi się uda?ale bym chciała hehhe pozdrawiam ,buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  39. zapisuje się na takie wspaniałości

    OdpowiedzUsuń
  40. ale słodkości...
    fajnie było by wygrać....

    OdpowiedzUsuń
  41. ja tez sie ustawiam po cukierasy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudeńka do wygrania :) dołączam do obserwatorów i ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  43. dopisuję się i ja do kolejki :o)

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudności, bardzo chętnie się zapiszę. Banerek umieściłam pod adresem: http://mojehandmade-dabo.blogspot.com/. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Przedłużam ogonek i melduję, że reklamuję tutaj:epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. no to i my sie ustawiamy :)i dołaczamy do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Przyznam się, że te tęczowe kolorki mnie tu sprowadziły:)Fantastyczne cukierasy:) Z przyjemnością dołączam do obserwatorów:)

    OdpowiedzUsuń
  48. tyle słodkiego *_* kolory tak kuszące że nie sposób się nie zapisać :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Witam. Przygotowałaś niezwykle barwne i słodziudkie candy. Jak tu się nie przyłączyć? Robię to z ogromną przyjemnością.
    Pozdrawiam serdecznie!
    www.starawiniarnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratuluję realizacji siebie :) to bardzo ważne by robić to, z czego się czerpie satysfakcje :) a candy niesamowicie kolorowe:) jest wszystko o czym marzę i co wykorzystuję w swoich pracach, byłabym przeszcześliwa wygrywając :) pozdrawiam olenkaja.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. zapisuje sie i ja :D banerek wisi na fioridifantasia.blogspot.it
    pozdrawiam i zapraszam na moja zabawe od poniedzialku :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Zawsze takie rzeczy się przydadzą dlatego się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękne przydasie chcesz komuś podarować, może mi się uda:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. cudowne prezenty zapisuję się i zapraszam do mnie na candy...

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękna nagroda :) Z przyjemnością ustawię się w kolejce :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Wygląda smakowicie dlatego zajmuję miejsce;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  57. Tyle cudowności do wygrania! Zapisuję się marząc po cichutku o wygranej i zapraszam do siebie na skromne (w porównaniu do Twojego) Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Z chęcią spróbowała bym scrapbookingu, a taki zestaw ułatwił by mi strat dlatego z chęcią się zapisuję :)
    Pozdrawiam ciepło
    Ps. Zapraszam na moje skromne candy

    OdpowiedzUsuń
  59. Wędrując po zakątkach blogowego scrapbookingu trafiłam do Twojej cudownej Fabryki więc zapisuję się z nadzieją na candy i obserwuję Cię ze swojego bloga http://jasiulowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Ale już kolejka się ustawiła,ale dołączę bo same cudowności ,może dopisze szczęście.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  61. candy jest genialne, już wstawiam banerek i ustawiam się w kolejke, te wstążki, te kolory! zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  62. To i ja szybciutko i z przyjemnością się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  63. Zgłaszam się i ja ;-D
    http://made-by-karolaa.blogspot.com
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  64. Witam,nie wiem czy ja tez moge sie zapisac?Jak tak to z przyjemnoscia.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Kwiatuszki i wstążki coś co zawsze mnie skusi:) dlatego ustawiam się w ogonku po słodkości. Pozdrawiam http://projektujetoiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Zapisuje się ;)
    debiutujacapanidomu.blogspot.de
    pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  67. o mamma mia....... ile słodkości....
    Ja też.. ja też chcę... :)
    pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  68. Witam. Bardzo chętnie się zapiszę. Pozdrawiam http://szycie-i-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Jeśli nie skreśli mnie to, że nie mam jak podlinkować, to z chęcią wezmę udział, ponieważ dopiero zaczynam swoją przygodę, zrobiłam już swoje pierwsze pudełeczko, ale materiałów brakuje i brakuje:)
    obserwuję jako sylwia, a mój email w razie czego: sylwia1906@o2.pl
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  70. witam:) jakie pyszne cukieraski:) Z miła chęcią zapisuję się na takie smakołyki:)
    pozdrawiam niebiesko yolcia z hafcikowoyolci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. zapisuję się... jak mogłoby być inaczej? takie cudeńka!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  72. Wspaniała nagroda, z przyjemnością ustawiam się w kolejce i na pewno zostanę na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  73. I ja się zapisuję... Może tym razem szczęście mi dopisze.

    OdpowiedzUsuń
  74. zapisuję sie na twoje wspaniałe candy i równocześnie zapraszam do siebie
    http://dosiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. O rany... ile cudów. Chętnie stanę w kolejce po takie cudeńka.
    Pozdrawiam Dżej nej
    www.laboratoriumdzejnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Och zgłaszam się z wielka ochota na takie słodkości. info u mnie na blogu o lewej stronie w pasku bocznym.
    Chętnie dołączę do obserwatorów.
    Przydałoby się mieć trochę wycinanek z maszynki, gdy się takowej nie posiada...

    OdpowiedzUsuń
  77. Kuszą słodkości... kuszą...
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  78. Z przyjemnością zgłaszam się na candy. Banerek dodałam na blogu.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  79. Koło takich cukierasów to ja nie mogę przejść obojętnie:) Ustawiam się z nadzieją:)

    OdpowiedzUsuń
  80. Ale super cukieraski, nie mogłabym przegapić :)
    Ustawiam się na końcu, licząc na mały cud :)
    Banerek u mnie: http://evebellart.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Podobno ostatni będą pierwszymi...;) Dlatego ustawiam się w ogonku po słodkości :) Zapraszam również do mnie (banerek już tam jest) http://ewulaki.blogspot.com/
    Pozdrawiam,
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  82. Świetne candy, jeśli uśmiechnie się do mnie szczęście - będę ciut szczęśliwsza przez chwilę, więc spróbuję. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Dołączyłam do obserwatorów i chętnie dołączę się także do zabawy :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  84. Prześliczna modelka w uroczych ubrankach :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Takie słodkości ! I jak tu się oprzeć ???
    Gratuluję udanego poprzedniego roku ! Tyle zmian ! I wszystkiego dobrego w 2013 :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Wow! Ile tu cudownych cukierasów. Kusisz, oj kusisz. Aż się zapisuję ;p
    Może uda mi się po raz pierwszy coś wygrać...
    Obserwatorem już jestem ;)
    Wpadnij kiedyś do mnie (dopiero zaczynam więc wiele tam nie ma, ale bardzo jest mi miło gdy ktoś mnie odwiedzi)
    Pozdrawiam:
    http://jagoodowo.blogspot.com/
    jagoodowo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Staję w kolejce po słodkości i życzę kolejnego tak udanego roku.

    OdpowiedzUsuń
  88. oczywiście, że także się ustawiam w kolejce po taki śliczne słodkości:)
    http://pasjejustychy.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  89. Również ustawiam się w kolejce po słodkości:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  90. również i ja zgłaszam chęć udziału w candy http://robotkowaszkatulka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. ależ słodkości ... u mnie skromnie ale też zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Oj po takie cudowności z chęcią się ustawię :)))

    OdpowiedzUsuń
  93. Z ogromną przyjemnością się zapiszę:)
    Banerek na pasku bocznym http://17blondynka.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  94. Kochana to zaszalałaś!!! Przecudne cukierasy!! Ślinka mi cieknie bardzo na nie :D
    Banerek już jest :)
    Pozdrawiam, buźka :*
    Ach oczywiście dziękuję za wyróżnienie!! :*

    OdpowiedzUsuń
  95. Super rzeczy chcesz nam podarować :).

    Z wielką chęcią i nadzieją na wygraną zapisuję się :).

    Prośba :).

    Od 9 do 23 lutego mnie nie w związku z tym mam prośbę. Jakby to mi się poszczęściło w losowaniu żebyś na mnie poczekała :).

    Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  96. Nie sposób przejść obojętnie obok takich wspaniałości
    http://waiwona.blogspot.com/
    Zapraszam również do siebie na candy

    OdpowiedzUsuń
  97. Zyczę Tobie, aby 2013 rok był równie ciekawy, niesamowity i twórczy.
    Powodzenia!!

    pozdrawiam i gram o Twoje Cukierki :)

    evi http://rodziceodzieciach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  98. Słodkości jak marzenie więc grzecznie ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  99. Cuda, cudeńka i dłuuuga lista chętnych, ale co tam, spróbuję szczęścia i ja:) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  100. Przyciagasz jak magnez :) Z mila checia sie zapisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Jakie to wszystko piękne. Uwielbiam blogi o tej tematyce. Oczywiście zgłaszam się i pozdrawiam.

    http://violettxq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. Miło będzie poobserwować Twoją twórczość. Spróbuję też szczęścia w losowaniu :) http://www.imaginartis.com/

    OdpowiedzUsuń
  103. dłuuugaśna kolejka ale candy tak słodkie, że się nie dziwię :) ustawiam się i ja .. info na pasku bocznym

    OdpowiedzUsuń
  104. Biorę udział :)
    Obserwuję jako RubiLisewska
    Blog: http://mojtajemiczyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  105. Zapisuję się z wielką przyjemnością, banner w pasku bocznym na monifaktura.blogspot.com. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  106. Miałaś rok pełen wrażeń :) Życzę Ci wszystkiego dobrego. Śliczne cukierki przygotowalaś i z przyjemnością ustawię się w kolejce po nie. Banerek umieściłam w zakładce bloga candy/konkursy
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Gratulacje :) Życzę kolejnych sukcesów i też chętnie ustawię się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  108. paurinka- świetny blog, super candy. Staję gdzieś w tłumie ogromnej kolejki i zaciskam kciuki, że tym razem się uda hehe :) Pozdrawiam i zapraszam na dowiedzinki do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  109. Gotowe:) banerek u mnie na blogu:)
    Zapraszam do mnie na CANDY:)

    OdpowiedzUsuń
  110. Zgłaszam swój udział;-) pierwszy raz uczestniczę w candy...na pewno nie ostatni;-) mam nadzieję, że mi się poszczęści. Baner już umieściłam. Zapraszam do mnie http://kasiarekodzielo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  111. Ale kolejka, ale się nie dziwię, po takie słodkości, że aż żal nie stanąć :P
    Oczywiście zgłaszam się. Banerek już jest na http://roznosci-vivien.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  112. Słodkości wspaniałe, może i ja stanę pokornie w kolejce:) pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  113. Rzeczy cudowne, jakby się chciało je mieć...
    Dlatego tez się chętnie do zabawy zapisuje.
    Zapraszam na misiowyzakatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  114. Ale słodkości znalazłam, przez przypadek. Chętnie staję w kolejce i już dodaję do obserwowanych, na pewno będę tutaj często wracać;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  115. Łał, co za cudeńka! ;*
    Zgłaszam się!
    KateClay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  116. Ustawiam się w kolejeczce po cudeńka :)
    Banerek na blogu :) modeliniaczka.blogspot.com
    i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  117. Miło mi Cię poznać, życzę Ci powodzenia w 2013 roku. Z przyjemnością zapisuję się do zabawy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  118. Z przyjemnością stanę w tej bardzo długiej kolejce po słodkości ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  119. Ja również chętnie wezmę udział :)
    Gdyby tak udało się zostać wylosowaną, to byłby fajny prezent na urodziny, które są dokładnie dzień wcześniej ;)

    Fajnie, że zrobiłaś candy, bo dzięki temu trafiłam na Twojego bloga i mogę podziwiać te wszystkie śliczności ;)
    Trzymaj się cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  120. piękne, wiosenne dodatki :) zapisuję się , Ewa

    OdpowiedzUsuń
  121. Nie wiem czy mogę się zapisać do udziału w konkursie gdyż nie posiadam bloga ale chetnię zaglądam na rózne blogi;) Udostęniłam post konkursowy na FB

    atena20@Poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  122. Śliczne prezenty. Zapisuję się.
    http://papierinozyczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  123. Piękny zestaw!!! Też się zapisuję ;-))
    I życzę samych takich lat jak ten ostatni rok;-))
    odkrywamnanowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  124. piekny zestawik..... zapisuje sie z mila checia....

    OdpowiedzUsuń
  125. Zgłaszam się :) I oczywiście obserwuję :D
    www.candy-i-rozdania888.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  126. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  127. zgłaszam sie!
    colorsplace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  128. Takie wspaniałe rzeczyrozdajesz, że z wielka ochotę stanę w kolejce. Od pewnego czasu chciałabym zacząć coś tworzyć w scrabooking'u i może kiedyś mi się uda, a taki zestaw na pewno ułatwiłby mi zacząć. A na Twoim blogu można znaleźć wiele inspiracji i zostanę tu na dłużej :)
    O widzę, że obserwatorów masz już równą setkę :) Gratuluję :)
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  129. ale prezent !! no to się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  130. jako miłośniczka kwiatków chętnie stanę w kolejce. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  131. To ja też stanę w ogonku :)
    Info o candy TU

    OdpowiedzUsuń
  132. Witam,

    Ustawiam się kolejce po te cudne cukiereczki.
    http://hania-papercraft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  133. po takie cudeńka to i ja się ustawię

    OdpowiedzUsuń
  134. Z chęcią się zapiszę :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  135. Marzy mi się taki zestaw skarbów ;) Pozdrawiam cieplutko ;)
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  136. jestem chetna i to bardzo szczególnie na te wycinanki , oj przydałoby się trochę"pomocy naukowych"żeby się nie męczyć dziurkaczem , banerek już umieszczony po prawej stronie , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  137. jaki kolorowy zawrót głowy...fiu fiu... staje w kolejce, tej dłuuugiej kolejce, z nadzieją ze sie jednak uda:)pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  138. moje, moje, wszystko moje :D (oby:P). obserwuję jako Jowita K., banner na http://dameofspades.blogspot.com/, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  139. serdeczne gratulacje za udany rok i zmiane stanu cywillnego :) zycze Ci duzo szczescia i wszelkiej pomyslnosci. Przygotowalas tyle pieknych prezentow wiec trudno sie dziwic ze kolejka po nie taka dluga :) Staje wiec na koncu i licze na szczescie w losowaniu :)
    Dolaczam tez do grona obserwatorow :)

    OdpowiedzUsuń
  140. Obok takiego słodziutkiego candy nie można przejść obojętnie, więc pomimo tak dłłuuugggaaśnej kolejki ustawiam się i ja cierpliwie czekając na losowanie;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  141. Zapraszam: http://kramikzcukierkami.blogspot.com/p/zgos-swoj-konkurs.html

    Możesz tam zareklamować swoje CANDY :)

    OdpowiedzUsuń
  142. Kolejka faktycznie długa ale się ustawiam z miłą chęcią. Info o candy podlinkowane: http://mojescrapy.blog.pl/2013/01/31/candy-w-fabryce-fantazji/

    OdpowiedzUsuń
  143. Ale kolorowo, zapisuje się i ja!

    OdpowiedzUsuń
  144. Wow! Ile słodkości :) i jaka kolejka...ale poczekam na losowanie :) http://marishka-hand-made.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  145. Super prezenty przygotowałaś:) Zapisuję się więc i ja i dziękuję za mozliwość wzięcia udziału w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  146. Chętnie się przyłączę do zabawy. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  147. No to i ja się wpraszam. Nie jestem "zawodową" scraperką, nie mam tych różnych przydatnych narzędzi, a zrobić coś fajnego papierkowego czasem bardzo się chce :) Taka paczuszka była by jak znalazł.

    OdpowiedzUsuń
  148. Strasznie długa kolejka, ale spróbuję i ja. Tyle wspaniałych przydasi, że nie mogę się oprzeć. Dopisuję się z przyjemnością do witryny i zabieram banerek. Zapraszam również do siebie na moje pierwsze Candy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  149. cieszę się bardzo, że tu trafiłam:)
    Można pooglądąć u Ciebie wspaniałe prace, nieco się zainspirować:) I w dodatku można wziąć udział w candy, na co ze szczególną radością się piszę:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  150. i ja się cieszę,że tu jestem:)inspiracji tutaj mnogo:)ustawiam się w kolejce choć nie wiem czy mi wolno,bo nie mam bloga, jestem nowicjuszką, ale mam nadzieję, że to się niedługo zmieni:)pozdrawiam i życzę sukcesów w wymarzonym sklepiku:)

    OdpowiedzUsuń
  151. zapomniałam podać swój adres e-mailowy, oto on kasiawitos5@wp.pl
    pozdrawiam jeszcze raz:)

    OdpowiedzUsuń
  152. Chętnie spróbuję szczęścia w zabawie, dopiero zaczynam i nigdy dość takich słodkości.

    OdpowiedzUsuń
  153. W kolejce przystanę na chwilkę, ale na blogu zdecydowanie na dłużej :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  154. Najbardziej to nas kusi ten dziurkacz:)
    Dopisujemy się do długaśnej listy oczekujących :)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  155. Świetny blog, zgłaszam się i zapraszam do mnie :)
    http://myself-modelina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  156. 1001szalenstw2 lutego 2013 16:01

    Zgłaszam się...

    OdpowiedzUsuń
  157. Zapisuję się również. Skusiły mnie przede wszystkim wstążeczki i kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  158. tylu chetnych więc szanse marne, ale przynajmniej swoim zgłoszeniem podbije statystyke ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  159. Cóż za piękności. Nie jestem w stanie przejść obojętnie obok takiego candy.
    Obserwuję :)
    Bannerek na: http://moniquepromise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  160. Zgłaszam się!
    Obserwuje
    Banerek na moim blogu: http://sweet-passionfruit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  161. Witam serdecznie, banerek wstawiłam i ustawiam się w kolejce:), cudne candy! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  162. Wow!!! Super! Mam wielką ochotę na to candy:)
    Ustawiam się w kolejce i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  163. Kolejka ogromna, ale ustawiam się w niej:) Banerek w pasku bocznym:)

    OdpowiedzUsuń
  164. Ja też się zapisuję z ogromną chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  165. Może tym razem szczęście się do mnie uśmiechnie;) Dopiero zaczynam przygodę z craftingiem, więc taka wyprawka byłaby jak znalazł!

    OdpowiedzUsuń
  166. :) staję w kolejce i nie zniechęca mnie jej długość może niebawem będę szczęśliwą posiadaczką tych wspaniałych słodkości :) pozdrawiam
    hobbystyczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  167. Ojjj długi ogonek :) Staję grzecznie do kolejki licząc na odrobinę szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  168. mnnnnn....się zgłoszę :P
    ane@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  169. Kocham wstążki - dla nich wszystko! Zgłaszam się!

    http://kreatywnie.folog.pl

    OdpowiedzUsuń
  170. o jaaaaaaaaaaaaa ale fajoskie candy, mmmmmarzę o wylosowaniu... czy jestem okropna:)? no nie ! chyba, więc ustawiam się w kolejce :))) i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  171. ojojojoj ile słodkości...przydasi nigdy dośc więc i ja staję w kolejce...
    zapraszam do mnie: http://katerina-cala-ja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  172. I ja się zgłaszam i do mnie zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  173. Bardzo przydatne rzeczy, fajnie byłoby je wygrać :)
    ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  174. Sporo chętnych...ale nie dziwię się,bo candy cudowne a że rozpoczęłam przygodę z scrabkami bardzo przydałoby mi się.Masz piękne prace i cieszę się,że trafiłam do Ciebie bo i tak bym Cię zaobserwowała:))

    OdpowiedzUsuń
  175. ale słodkości!! w sam raz na zabawe w scrabki...zgłaszam obie łapki
    http://sol-niczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  176. to i ja staję w kolejce po takie cudowności
    kamila7771@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  177. Zapisuję się do zabawy!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  178. Chętnie wezmę udział w zabawie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  179. Ja też się zapisuję z blogiem http://haftyline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  180. Ja również zapisuje się i oczywiście Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  181. Kolejka długa, więc staję w ogonku :)

    OdpowiedzUsuń
  182. Takie piękne rzeczy bardzo by mi się przydały, więc wpisuję się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  183. Prawie ostatnim rzutem na taśmę zgłaszam chęć udziału w zabawie :-) Cukiereczki napewno przydałyby mi się do zrobienia pięknych zaproszeń na komunię dla mojej księżniczki :-))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  184. Zgłaszam się :)
    Baner dodany, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  185. Ustawiam się grzecznie w baaardzo długiej kolejce. Może do mnie uśmiechnie się los....

    OdpowiedzUsuń
  186. Jestem szalona, że ustawiam się gdzieś na końcu kolejki, ale jak to powiadają: "Ostatni będą pierwszymi"- czego sobie życzę i zapraszam do siebie na moje pierwsze candy... Banerek na pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  187. cudeńka... miło byłoby je przygarnąć :) ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  188. Ustawiam się tej jakże długiej już kolejce:-))
    Ależ by mi się te przydasie przydały:-)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  189. Staję w długiej kolejce.
    Mam nadzieję że to mi się poszczęści.
    Same wspaniałości.
    Pozdrawiam ilona

    OdpowiedzUsuń
  190. Ja na końcu, ale może zdążę? :)

    OdpowiedzUsuń
  191. zapisuję sie i ja i zapraszam na candy do mnie http://pearllart.blogspot.com/2013/01/candycandycandy-wielkanocne.html

    OdpowiedzUsuń
  192. zgłaszam się! :)
    dodaje banerek i obserwuję :)
    a następnie liczę na odrobinę szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  193. kto przychodzi ostatni ten jest piękny i gładki!
    zgłaszam się, baner już jest na blogu:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  194. Ojejku, tylu chętnych!
    Ale cóż, spróbuję, może szczęście mi dopisze :)
    Banerek na blogu.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  195. Fantastyczne Candy :) Zapisuję się !

    OdpowiedzUsuń
  196. Może się uda! joanna-h@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  197. Zgłaszam się .!
    Banerek : modelinowyswiat.blogspot.com
    Obserwuje jako Modeliniarka

    OdpowiedzUsuń